Azt hiszem, most már nyugodtan elmesélhetem azt, ami velem történt, hiszen már semmilyen jogi következménye nem lehet.

  Egyszer őrszolgálatban, kopasz lévén, amikor a film kezdődik, a kopasz megy őrhelyre, (az őrhely beosztást eleve így csinálták!) Tehát- Én mentem a 3-as őrhelyre, az őrbódéba, ahol nagyon kellemetlenül éreztem magam. Ez az a hely ugyanis az, ahol nincs meleg ( a tavaszi éjszaka még elég hűvös)és nem igen lehet szunnyadni őrség alatt. Ez az őrhely a P-18 Felderítő lokátor állomás mellet volt.

   Történt ez egy szép tavaszi éjszakán, mikor erősen strázsáltam, este, kb. 21,00 körül, egy pisszegésre lettem figyelmes.

-Psszz,psszz,psszz…….! 
-Áljj, ki vagy! kiáltottam, majd jön a válasz! 
-Ne üvöltözz már kopasz!
-Szeretnék veled beszélni! 
-Figyelj ! Mondta majd közelebb jött.

   Gyufa vagyok, és lemennék egy láda sörért Bogácsra, ha leengedsz. Nagyon be voltam rezelve, mert azt hiszem ez a 3. őrszolgálatom volt. Minden kopasz nagyon félős, amíg ki nem ismeri magát, főleg ha van mit féltenie! És ezt a tevékenységet mindenfajta szabályzat tiltotta!
Látta a tétovázásom, és azt hogy be vagyok tojva ezt mondta.
-Figyelj kopasz! ha nem jövök vissza 20 perc múlva jelentsd orifonon, hogy láttad valaki kiment!
-De meg sem járod 20 perc alatt, mondtam.
-Nyugodj csak meg, Én megjárom!
És ezzel eltűnt.
   Nagyon nehezen teltek a percek, állandóan az órámat néztem, néha hangokat vétem hallani, na, mondom, most jön! De sajnos nem láttam! Elég sötét éjszaka volt! 
Letelt a húsz perc, és sehol senki!
   Most mi tévő legyek, jelentsem, ne jelentsem, ezek kavarogtam bennem, és úgy döntöttem, még várok, nem jelentem.
Kb 5 perc múlva, az ismert pisszegés!
-psszzz, psszz, psszz!
-Egyedűl vagy?
-Igen, válaszoltam
-Hol voltál b..meg már majd nem jelentettelek!
-Már rég itt vagyok!
-Hoztam neked egy sört, iszol?
-Őrségben??? Nem merek, mert becsuknak!
-Ne foglakozz vele, ki tudja mikor mész haza!
-Ez igaz! Ha adsz, elfogadom, és köszi.
-Azért adok, mert kiengedtél, mondta majd a kezembe nyomott egy üveg sört.
    Nem sokáig tartott a géppisztolyon felbontani a sört, és szomjasan nyeltem a keserű nedűt.
    Mondhatom a tiltott gyümölcs édesebb volt, vagyis nagyon jól esett!
       
    Nem sokkal később jött a váltás és leváltottak az őrhelyemről. Alig mertem még levegőt is venni, nehogy észrevegye az őrpk. a sör illatát.
A további őrszolgálataimban, -ami nagyon sűrű volt, az írnokunk jóvoltából,- soha nem kerültem a 3-as őrhelye! 

Hogy miért???? Nem tudni!

(kaniszakaszpk)

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepibakancs.blog.hu/api/trackback/id/tr31483288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása