Emlékszem a kiképzésekre, 6 hétig a gépkocsivezetőknek Aszaló volt a
helyszin. Szolgálatban voltam az első-második napon amikor bevonultak.
Ellenőrizni kellett éjszaka a körletet.Ennyi embert álmában
beszélni:- vezényeltek, kiabáltak, sorakozó stb..stb. Aztán 3.-4.-ik
napon kimaradás után 4-5 órányi alvás után ébresztettek.hogy én fogom
tartani az újonc állománynak a reggeli tornát- az elsőt számukra. Két
óra múlva reggelihez menet megismertem köztük a bátyám osztálytársát.
A reggelitorna az Ö szemével:- Bejön egy goromba fráter a körletbe és
ordít, hogy ÉBRESZTŐ!! Meg hogy gyorsan , aztán sorakozó, azt is
gyorsan, meg nagyság szerint,azt is gyorsan.Ha az ember valamit
először csinál életében az se nem jól se nem gyorsan nem megy .Hát
nekik akkor nagyon nem ment, ekkor ez a fiú torna közben tüsszentett
és szünetet tartott a tornában , elővette  papírzsepikéjét és
akkurátusan fujogatni kezdte orrocskáját. Hát megtaláltam.- Amikor
megismertem, és megszólítottam megijedt , mikor rájött hogy ismerjük
egymást,hihetetlenül megkönnyebbült aztán már Ő is csak nevetett
aTornaórán.

Elsőre csak ennyit.Üdvözlettel Balog János.(Aszaló:1973.02.27-1975.03.27

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepibakancs.blog.hu/api/trackback/id/tr511994586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása