A következő történet 1979.nov végén történt a katonai esküm napján. Történt azon a napon, hogy teljes mellszélességgel készültünk a katonai esküre, pontosabban, már öltöztünk a szép egyes értékű gyakorló ruhába, amit aznap reggel az eskü előtt kb.1 órával kaptunk meg. A teljesség kedvéért kidobált nekünk az alegység ruházati raktárából, a szolgálatvezető. 
- Ha nem mérethelyes majd kicserélik egymás között kiáltotta minden ruha kidobásnál.
Háát, Mi próbálgattuk csereberélni, de a nagydaraboknak kedvezett a szerencse, mert csak nagy ruhák voltak. Én akkor kb.48Kg voltam,és kaptam egy 65-ös méretű ruhát, mit ne mondjam, mellém befért volna még egy valaki.
Na, mind egy a lényeg az, hogy elkezdtünk öltözködni, Én felvettem a nadrágot felhúztam egészen a nyakamig, a sliccet begomboltam a mellemen, majd oda mentem a rajpk-hoz és mondom neki
- Jelentem mintha egy kicsit nagy lenne rám ez a nadrág!
- Kussss!! Öltözködik!!
- De jelentem…….. –akadékoskodtam-, 
- Mondtam már, kuss! Öltözködik! vágott a szavamba.
Hát nem volt mit tenni abba kellett beöltözni, a nadrág slicce a mellemen volt begombolva, a derékszíjat oda tettem ahová kellett. A nadrág ülepe, valahol a térdem körül lengedezett( úgy mint amit ma látni fiatalokon) a nadrág szára többször visszahajtva. és úgy a surranó. A zubbonyt felvettem, és ajaj többször visszahajtva az ujja. A mikádó az jó volt az mérethelyes tehát nem volt semmi baj, mert mindenki csak azt látta a mikádót szerencsére tél volt, mert ha olyan időbe kellett volna, ki menni mikor nem kell a mikádó, háát Én nem tudom mi lett volna a katonai esküből! Szerintem valami katona komédia!
Azért szerencsésen véget ért az eskü, és nagyon örült, mindenki, mert mehettünk végre haza a szerzetteinkhez 5 hétre után!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepibakancs.blog.hu/api/trackback/id/tr581483653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása