Mielőtt ezt a velem megtörtént eseményt megosztanám a kedves olvasóval, egy pár sorban, illő megemlékezni  azokról az emberekről, akiktől annak idején Cserépfaluban sokat tanultam.

Ezek a nevek fogalom voltak: Óriás,Gömbi,Kiscsőr,Nagycsőr,Pástörzs,Turbó,-és még sorolhatnám, de tiszteletből nem teszem, hiszen voltak olyan nevek is amik nem biztos hogy ebbe a blogba valók. Jó ezekre az emberekre visszagondolni, mert attól, hogy a feladatát mindenki elvégezte tisztességgel, megtanulhattuk hogy az életben kell más is,:főleg egy kis csibészség,de sohasem a másik kárára.

Ez a kis történet föti koromban történt Nagytarcsán.
Kezdett az állománynál eluralkodni a fegyelmezetlenség (ami általában akkor szokott bekövetkezni ha szárnyra kap a hír, (az alakulat megszünik) Sokan már be sem akartak járni a lakiba, vagy csak késve. A PK. elrendelte az ÜTI-nek hogy írják fel azokat kihallgatásra akik késnek.
Azon az ominózus napon én is "véletlenül" elaludtam. Tudni kell, hogy ott a lakóról egy gyalog ösvényen vezet az út. Át kell menni egy kis hídon ahonnan már látni lehet a laktanyakaput.8 órára jártunk akkor, de már elmált 8 tíz perccel. Megláttam hogy az ÜTI (Farkas őrgy.-kemény kötésű, régi harcos) sétálgat a kapu előtt hetykén hátra kulcsolt kézzel. Ő még nem vett észre, így gyorsan az órámat visszaállítottam 20 perccel,majd szépen komótosra vettem a menést. Az őrnagy úr már nagyon várt. Alig várta hogy megszólítson:
-Főtörzs Úr !
Magánál mennyi az idő!?
-Jelentem 8 óra lesz 5 perc múlva.
Az őrnagy a másodperc tört része alatt megnézte az óráját, de zavarában csak annyit mondott. Legjobb lesz ha eldobja azt a krumpli órát!
Én alig tudtam a nevetésem vissza tartani, de megúsztam egy kihallgatást. Elmondtam a bajtársaknak, csak annyit mondtak zseniális.

(kiruapu)

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepibakancs.blog.hu/api/trackback/id/tr711483294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása