Az öreg katonák, akiknek már centijük volt mindent kitaláltak a kopasz katona bosszantására és hogy véletlenül se felejtkezzenek meg, hogy az öreg rájának hány napja van még hátra.
Kezdődött a centi áztatással. Ez úgy készült, hogy napokig összetekerve, gumival átkötve benzinben ázott.(Ettől kapta meg a rugalmasságát, amit kis kulcstartó kézigránátra tekerve olyan jól lehetett csattogtatni)
Igazi kis remekmű kereszteket is készítettek, amit az 1mx1m-es sírra tettek ami felett a kopaszok sírdogáltak, elsiratták az első centit, ami lehullott.
Amikor már kevés kétjegyű szám volt hátra mást találtak ki.
Hétvége volt. A legtöbb "vén "eltávon volt így nekem jutott az EÁP. Tudni kell hogy a telefonon, ha felvettük azt kellett mondani: Tessék,huszonötös mellék! Azok az öregek akik bennmaradtak végig felhívtak, mikor bejelentkeztem, hogy Huszonötös mellék!-az volt a válasz: ITT IS!!! és letették(ennyi napjuk volt hátra) Nagyon bosszantott a dolog, már fel sem akartam venni a szolgálati telefont. Délután újra megszólalt, Dósa őrnagy!-mondta a hang. Gondoltam velem nem szórakoztok, nem mondom hogy huszonötös mellék, hanem rávágtam: Itt is!!-és letettem a kagylót. Még kétszer megismétlődött, aztán csönd lett. Fél óra múlva rám nyílott az EÁP ajtó, és ott állt Dósa őrgy.úr!!!(ugyan is ő volt az ÜPK. és az ösvényen közelített meg a faház felől) Se köpni, se nyelni nem tudtam amikor lehordott mindennek. Én elmondtam miért tettem le a telefont, mentegetőztem, hogy nem ismertem fel a hangját, de ő azt mondta olyan nincs!
Pedig van, mert a kopasz katonát nem arról lehetett felismerni hogy nincs haja, hanem arról, hogy rutintalan!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepibakancs.blog.hu/api/trackback/id/tr631599553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása