Elnézéseteket kérem, de Én időben elég csapongó vagyok, ami, eddigi írásaimból is kiderült, de Én nem tudom az időrendet követni, sőt nem is akarom, ami eszembe jut arról írok!!

 Van egy nagyon jó sztorim egy szarvas „vadászatról”, csak arra vártam, hogy egykori kollégám, zárójelbe írom (barátom, mert ebben nem vagyok biztos, bár én úgy gondoltam, hogy igen) megírja. Már tettem neki célzást is erre , hogy írja meg de eddig  nem tette. Mivel tőlem kapott erre megfelelő időt, 5 hónapot és nem élt vele így én megírom ezt a történetet, nektek olvassátok és okuljatok!Véleményem szerint nagyon jó kis történet, de ezt majd bíráljátok el Ti olvasók, és kommentáljátok!!! Történt 1985-ben, ha jól emlékszem, -bár már kicsit a koromra tekintettel hiányos az emlékezetem, -akkor is az év decemberében, történt, hogy a Polyák hv. elindult kútfigyelői szolgálatra. Előre kívánom bocsájtani, hogy a kútfigyelőt  vezényelték, általában 1-2 napra , de volt, amikor 1 hétig is lent volt a kúton! A laktanya kb.2-km-ről kapta a vizet és azt a kutat természetesen őrizni kellet. De a történet még csak ez után jön!!!!Rendesen, mint minden nap, megvolt a reggeli eligazítás, és a szolgálatok elindultak a szolgálati helyre, egyszer csak kb. 10 óra felé csörög a telefon.: -Tessék, Pálosi Törzs.- Polyák honvéd jelentkezem, törzs elvtárs, ahogy jöttem le a hadi úton találtam 2 szarvast hurokban, kb. 1 naposak lehetnek.

Ez után a Pálosi Gyuszi – mivel karácsony előtt voltunk és a hús jól jött volna, -szólt nekem,

- Te mit gondolsz, egy kis szarvashús jó lenne???

- De jó ám!! Válaszoltam, és mondtam, amit az ellőbb leírtam, vagyis van hús csak el kell vinni!!

- Ok!! De  ezt hogy tegyük??? 

     Mivel karácsony előtt voltunk, kitaláltuk, hogy azt mondjuk a PK-nak- hogy ajándékot megyünk venni, a családnak, és ezért engedjen el bennünket!!  Bartus Lajos fhdgy.. nagy kegyet gyakorolt és elengedett bennünket.

     Autója csak a Gyulának volt még akkor, egy LADA tip. autója volt azzal mentünk a tett színhelyére, Pontosabban először is lementünk a kútra ki kérdeztük a Polyák hv-ot. Hol találta a szarvasokat, mint kiderült nem egy volt, hanem kettő. Egy bika és egy ünő. Amint tisztáztuk a dolgokat elindultunk a hadi úton fölfelé, és nem sokkal később meg pillantottuk a 2 szarvast. 

     Mind két tapasztalatlan „vadász” szépen a tetemek mellé álltunk majd meg próbáltuk az egyik szarvast( a bikát,) - mivel a másikat meg kezdte valami róka, vagy egyéb állat-  a Zsiguliba belegyömöszölni! Ez a művelet nagyon nehezen ment, mivel csak 2-en voltunk és a bika kb. 2 mázsát nyomott. A lábát levágtuk hogy  a Zsiguliba beférjen,többszöri próbálkozásra sikerült, így befért!Elindultunk, és nagyon hamar elértük a lakótelepet.

     Megbeszéltük, hogy a szarvast egy közeli háznál bontsuk szét, mert nekünk nem volt semmi szerszámunk.Átvittük még gyorsan melegében a szomszéd házhoz, és a gazda hogy, hogy nem a fele húsáért elvállalta a bontást.

     Nagyon rendes volt, mert ezen kívül nagyon bőségesen öntözte a Cserépfalui nagyon finom borocskát!!!!! Mi meg iddogáltunk!! Úgy rendesen!!!!

     Aztán valami ok folytán borgőzös hangulatban, arra gondoltam nekem kell a szarvas bőr, és ebből nem engedtem. Nem szabadkozott senki, hogy neki kellene, amihez Én ragaszkodom. Tehát a nyúzás után, Én nagy léptekkel elindultam a pincém felé a vállamon a szarvasbőrrel. 

     A volt parancsnokom, Bartus Lajos hdgy. egyből rám szólt, mikor a klub elé értem és meg látott – hová, hová, ribizli? kérdezte. Valamit borgőzösen válaszoltam neki majd tovább mentem. Aztán láttam, hogy nem csak Ő áll már a klub előtt, hanem mások is! De ezzel Én le is tudtam a dolgot, majd a bőrt mikor besóztam szépen visszamentem a házhoz ahol már majdnem végeztek a bontással! Szét lett pakolva a hús és Mi ketten a két borgőzös hapsi papírzsákban a hússal megindultunk a lakásunk felé. Kicsit lépegetve, kicsit dülöngélve, de határozottan a házunk felé mentünk! 

Amint leértünk, az „ A „ épület pincéjében, ami Gyula picéje volt, gyorsan meg is beszéltük, hogy a húst ott hagyjuk egy szekrényben, mert közben láttuk, hogy egy alak követ  bennünket.

Nem tévedtünk, az az alak a „nagyrabecsült” szdpk-nk volt Bartus Lajos fhdgy. És mivel Ő volt a REZSIM ( nyomozó) tiszt feltette furmányos kérdédést! Mi van a papírzsákban. Na aztán Mi gondolkodtunk mindenen mert egy ilyen furmányos kérdésre nem voltunk fel készülve.

A Gyula megkérdezte tőlem,

-          Te megverjük?????-          Meg!- válaszoltam, mint egy 0.1 mp gondolkodás után. („ nagyon jó pk” volt)

     A gondolkodás csak a bor miatt volt, mert az lassítja a gondolkodást! 

     Tehát abban maradtunk, hogy most jól összevágjuk a hapsit, - igaz hogy Ő 195 magas volt Mi meg csak 170 de ez akkor minket nem tartott vissza, mert MI kannibálok voltunk, éppen neki készülődtünk, hogy aztán most mindent bele, és nagyon megverjük, mikor sajnos a tetteket egy hang szakította félbe! Medvecky György szds. vagyok, maguk mit csinálnak itt!!??? ( később kiderült, csak fű alatt- hogy ez a százados is vadászik, - puskával, amire nem volt engedélye, - a legjobb barátjával Szabó Lajos ftörm-el- valamint az is kiderült, hogy Őt a Bartus Lajos értesítette, hogy milyen nagy problémák vannak a lakótelepen 2 emberével.

Bartus Lajos fhdgy válaszolt a kérdésre…..

-          Jelentem ezeket az embereket azon kaptam, hogy illegálisan húst tulajdonítottak el!

-          Tessék?!- kérdezte a százados.

-          Jelentem ezek az emberek éppen most akarták eldugni a lopott szarvashúst!!

-          Vagyis jelentem, az embereim, szarvast loptak és most akarják eldugni!!!

-          Jelentsék, mi történik itt?? -kérdezte a százados!

-          Aztán mi kissé tört magyarsággal borgőzös hangulatban, megpróbáltuk elmondani, hogy nem úgy van ez ahogy a főhadnagy mondja, meg hát mi kaptuk a húst és a főhadnagy kissé eltúlozza a dolgot

-          Ezt a gyenge hazugságot, nem kell mondanom, nem hitte el nekünk a százados

-          Maga menjen haza!- szólt hozzám a százados!

-          Én???? kérdeztem a bortól kicsit gőzösen!

-          Igen maga! válaszolta a százados

-          Figyelj haver :Te tudod ott parancsolsz ahol b..szol !-válaszoltam, majd kitéptem a fogásából magam.

-          Szép lassan lépegetve, kicsit dülöngélve, megindultam hazafelé.

     Nem tudott se köpni se nyelni..(Most nem régen, az IWIW-en bejelöltem ismerősnek, hát nem jelölt vissza, ugyan miért)

     Na,ezt lehet, nem kellet volna tennem, mert ettől fogva nagyon figyelt rám a hapsi, minden szolgálatomat rendkívül ellenőrizni akarta, de nem jött neki össze! Vagyis nem talált hibát. De ez lehet egy másik egyperces történet is! De ez csak egy ráadás volt, mert az első amiben beloptam magam a szívében az egy más történet, ha meg engeditek majd egyszer később elmesélem!!!

     De a szarvas történetnek sincs itt vége!!! De nincs ám!! Ha megengeditek ez is egy másik kis történet lesz!

(kaniszakaszpk)

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepibakancs.blog.hu/api/trackback/id/tr201520860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása